Film

Uppdatering. Liten börjar få lägre feber. Dock mycket hosta. Aptiten är sisådär och vi försöker med allt som annars brukar vara undantag och lyx. Själv kvävs jag snart i mitt eget snor och det killar förfärligt i öronen. Öroninflammation till jul. Varför inte? O så har bilen börjat krångla. God Jul. Till. Oss. Deal. Jag lovar att komma tillbaka när jag är lite mer positiv. Under tiden håller jag mig lycklig med att känna bebis röra sig i magen. Det bubblar, drar och känns som om någon växer därinne. Se på "tickern" jag har här intill. De ser verkligen ut som att bebis växt. Tror det är en sådan period nu. Speciellt på kvällarna kan jag känna att hon eller han slår rundor där inne.



Liam ser på Ice Age och jag ska krypa ner i sängen med Water for Elephants. Mannen är och handlar mat!


Kommentarer
Postat av: Jenny N

Jag håller tummar o tår att ni ska få piggna på er ordentligt så att ni orkar fira jul m släkten.

Kram på er!

2011-12-23 @ 10:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0