Hjälp

Här sitter vi och har det trisst. Genomförkylda med feber. Mannen sover i soffan. Jag och Liam har sovit mååånga timmar på dagen så det blir lite sen film i soffan nu innan läggdags.

Nu älskade bloggvänner har jag en fråga till er. Eftersom jag onödigt nog inte frågade om detta under vårt läkarbesök idag. Tänkte jag att ni kanske skulle kunna hjälpa mig...

De senaste dagarna har jag haft en strålande smärta ut från höften ner i låret som stannar vid knät. Det känns speciellt när jag sitter ned. Eftersom detta kom i anslutning till förkylningen tänkte jag att det var muskelvärk men det känns märkligt eftersom det endast är i ena benet som smärtan kommer och går. Krampar skulle jag kunna beskriva det som. Vad kan nu detta vara?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kanske en nerv som kommit i kläm? Det hade jag flera gånger under graviditeten....Krya på er!!

Kram Cissi

2011-12-21 @ 20:30:45
Postat av: Jenny N

e de genom skinkan o ner i benet eller e de på utsidan av höften? Om de e genom skinkan så låter de som ischias nerven som e i kläm. De hade jag (har jag)mycket under grav. Krya på!

2011-12-22 @ 09:09:02
Postat av: Lilla mamman

...eller så är det foglossning, känns som ischias (stavas de så?)... Hoppas det släpper!

2011-12-22 @ 16:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0