Julafton

Då var det Ä.N.T.L.I.G.E.N julafton. Så glad jag var att jag köpt min nya Odd Molly tunika att klä mig i för igår hade jag allt annat än lust att klämma mig in i något fodral. Nä skönt blev det med tunika och mama leggings.



Dagens klädsel.



Tackar för sminket. Trött, sjuk och sliten mamma med lite tålamod.



Tillsammans med min lilla älskling.



Med min minsta älskling i magen. O vad jag känner mig ogravid för tillfället. Önskar att det börjar sparka hårt i magen snart så jag vet att du är där och mår fint.



Vi hade en jättefin julafton tillsammans med mannens familj. Tomten kom och L tog snällt i hand och tackade för julklapparna. Julklappsutdelningen vart ett lungt moment i år. L fick förstås en hel del MEN några och få värdefulla gåvor. Vi fick även vi paket trots att vi inte skulle köpa några i år. Jättefina Swedish Grace koppar i vitt från Rörstrand och ett varsitt litet tillskott till valfritt. Jag har redan beställt hem min julklapp. Någonting helt onödigt för bara mig ;)

Idag känner jag mig lite friskare men såå trött. Har bestämt mig för att inte sova under dagen för jag måste somna tiiiidigt ikväll. Imorgon väntar nämligen en av årets största dagar för oss inom handel. Annandagsrean!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken fin tunika!

2011-12-25 @ 20:52:34
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Frida

ÅH vilken fin mage! Avundsjuk!

2011-12-29 @ 00:09:05
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0