Julkort

Oj. Denna dagen har jag upplevt STRESS. Själv har jag inte varit speciellt stressad. Inte mer än vanligt. Och jag är van. Nej jag upplever nämligen att alla andra är väldigt stressade. Det ska köpes, slåss in, bakas, handlas, fixas, ordnas, kläs gran etc. etc. Snälla glöm inte att andas. Jag är så glad att vi sagt nej till julklappar mellan oss vuxna i år och att vi klädde julgranen redan i november. Ja ni minns väl. Att jag fick mannen att bära upp plastgranen i gooood tid. Egentligen för att vi skulle hinna med att ordna julkort i tid men faktiskt har det varit riktigt mysigt att få njuta i lugn och ro. Ibland känns det som vi skall plocka undan jultingen redan innan de ställts fram. Iallafall här kommer resultatet av julkorten från hemma på våran gata i stan för i år...









Fyra bilder som vi pusslade ihop till ett kort med texten God Jul och Gott Nytt år önskar A, M, L och Bebisen.

Fint blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0