Nytt

Då var annandagsrean mer eller mindre slutarbetad för mig. Medan ni andra varit ute och fyndat här jag svettats men roligt har jag haft. Knasigt hur insatt jag egentligen är i mitt arbete. Det har blivit en sån stor del av mig. Att det faktiskt gör lite ont när jag inte är där. Nu måste jag dock lyssna till kroppen. Som håller fast i förkylning, humör upp och ned samt en ond rygg efter de senaste lååånga dygnen med REA.

När man arbetar inom handels och speciellt inom kedjor med nyheter ofta blir vi lätt bortskämda med nytt. Innan vi hunnit säga Höst är det tid för Vår. Hm lanserade sina vårnyheter idag . Nedan mina favoriter.


Från Home kollektionen. Ljus i olika färger med underbara budskap. Den perfekta presenten.


Bastrosor till MAMAn. Minns ni min nya amningsbh i svart. Kunde inte låta bli en i rosa när de fanns i min stl och nu har jag trosor till som jag hoppas kommer sitta under snittet. Fann inte BH:n till online men lovar att skriva om det uppdateras.


Tummen upp för klassiska Beatrix Potter motiv. Nu börjar jag bli riktigt nyfiken på om det är en pojke eller flicka i magen. I Januari får vi förhoppningsvis veta.


Finast blir L i denna topp för endast 39,50,- Annars är det mestandels byxor som behövs till liten som nu behöver fyra år + stl.



Väska i läderimitation. Älskar modellen, materialet och priset.

Ni kanske förstår att jag ser lite extra fram till denna våren. Nytt år, ny start och ny familjemedlem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0