Trött

Dan före dan. Bilderna är dock från gårdagen. Då jag var hemma själv med L och kämpade med att underhålla rastlös liten medan jag själv hade feberfrossa. Dagen idag har välan gått i samma känsla dock har mannen varit hemma med ett stort tålamod och tagit hand om oss. Det blir inte alltid som man tänkt sig. Väldigt lite julkänsla här hemma i år. Hoppas att den skall infinna sig senare ikväll alternativt under morgondagen. Det varit en hel del tårar här hemma idag. Ibland får man vara lite liten men nu ska jag försöka sträcka på mig. Jag har SÅ otroligt mycket att vara tacksam över och det är DET julen handlar om.












Jag och L bakar marsipangrisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0