Alla Hjärtans Dag



Imorgon är det Alla Hjärtans Dag. Tyvärr ska A på jobb även på kvällen så vi bestämde att det är Alla Hjärtans Dag idag istället.



Pappan fick sovmorgon imorse. Jag kan aldrig fortsätta sova när Liam vaknar och springer rundor men min man han kan sova genom vad som.



Vid tio tiden gav jag mig ut på promenad med min underbara Åsa. Skönt med lite socialt sällskap och frisk luft.

















När jag kom hem var mina killar i full gång med att baka till Alla Hjärtans Dag fikat.

På menyn...

Kladdkaka


Sen bytade vi presenter. Mannen fick dessa pilot solglasögonen från HM.





Jag fick ett silver hjärta till mitt halsband av Amanda Egilson. Även de en present från mannen min. Har även matchande armband med Liams namn och födelsedata. Perfekt present till en nybliven mamma.

Små symboliska ting för vår kärlek. En sak är säker. Det som började som en stormig förälskelse i ett kollektiv i studenstaden har idag växt till något jag aldrig kunnat drömma om att få uppleva i mitt liv. A jag älskar dig mest i världen. Du är endast MIN man!



Efter fika var det tid för en stunds vila. Eftermiddagen har spenderats med lek och nu ser vi på Nalle Puh. Ska ordna till lite middag nu och hoppas kunna natta L innan Solsidan med snygga Josephine Bornebusch som gör en perfekt roll i "Mikan"!


Kommentarer
Postat av: emelie&hugo + vilma

Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Jättefina smycken!



Blir det giftermål snart hos er då? Å, skulle så gärna vilja gifta mig (om jag hade bra med pengar också) men J får ju aldrig tummen ur *****. Väntar å väntar på ett frieri.... 10 år i augusti. Varför fattar inte karln ;-).



Är ni förlovade förresten?



kram,

emelie

2011-02-14 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0