Bebis Nummer Två

Nepp INTE gravid och planerar heller inte att bli inom den närmsta tiden men jag vet att många av ni som läser bloggen är gravida eller redan har små. Eftersom jag vet att ni tycker om när jag skriver om "bebis" ting kommer här några tips till er...

 



Pingu mjukisdjur Lekmer.se



Pekbok om Miffy Adlibris.se


Pippi hus Ellos.se

Sängkläder blå moln Gunilla Axen Sovtex.se



Babar affisch Allposters.se

Mannen nattar Liam nu som ikväll själv bad om att gå och lägga sig. Själv är jag totalt rastlös. Hade tänkt se på Sveriges Mäster Kock men missade tiden. Tror det blir till att natta sig tidigt och försöka få lite sömn om jag ska orka med morgondagen. Blir hemmadag med Liam. Håll tummarna för feber- och prickfritt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0