Byta grejer

Tiden kryper fram här hemma. Rastlös. Har konstant huvudvärk, sover dåligt och ont i såret.



Startar upp med en tredje bok denna månaden. Denna gång "Finns inte på kartan" av Carin Hjulström.




Det mest spännande som hänt idag. Nya Mama kom med Posten.



Uttråkad.



Lite har jag dock fått gjort. Har betalt mitt bud på Tradera, rensat skafferiet och skickat efter ett telefonpaket från Envirophone. Har även ni fd mobiler som ligger hemma i lådan och skräpar rekommenderar jag er att skicka in dem för återvinning och få pengar i utbyte. Själv tänkte jag byta mot denna Amelie Jacket från Gina. Perfekta vårjackan.



Nu fortsätter kvällen med Solsidan här hemma!


Kommentarer
Postat av: emelie&hugo + vilma

Tack för tipset, har massor av gamla mobiler! Jättefin jacka.



Förstår att du är uttråkad. Skulle gärna vara uttråkad några sekunder idag - vagga, trösta, lämna/hämta, laga mat.... SUCK! Livet som 2-barnsmor är INTE lätt å roligt alla gånger.



Krya på dig nu!



Kram,

emelie

2011-02-08 @ 13:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0