IKEA

Har alldeles för mycket tid att tänka när jag går här hemma. Förstår att det vart många ändringar i vårt hem under tiden som mamma ledig. När man spenderar 8 timmar om dagen på jobb hinner man inte fundera så mycket. Största "problemet" i nu läget är kanske att det faktiskt inte finns alls mycket att ta tag i. Allting är mer eller mindre i ordning. Skafferier är rensade, garderober i ordning, var sak har sin plats och ingeting behövs möbleras om eller målas. Skönt tycker mannen min men det kliar i mina inredningsnerver. Något måste ske?



PRIO ett är en ny badrumsspegel. Träramen på den vi har idag har börjat mögla. Trevligt.



Har läst ut ett antal böcker vid det här laget. Denna lampan som kan riktas skulle jag behöva vid min säng.


Har en planch på lager sedan länge. Det är ett par väldigt kända ögon som vill bo i vårt kök men ram måste inhandlas.

Bara för att vill jag ha den här köksklockan.


Extra förvaring under sängen.

Med det vill jag säga att jag måste övertyga A om en IKEA tur snart. Synd bara att vi sparar pengar just nu!

Bildkälla: IKEA


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan få komma hit och organisera vårt hem!!! Det är inte en enda grej som har rätt plats här hemma just nu...



Vad synd att du/ni inte kan komma... Är du helt säker?! Hade ju sett fram emot att få dricka ett eller fem glas vin med dig om du kom upp ju!!!!! Men vi ses väl i sommar hoppas jag!!!!



2011-02-14 @ 13:36:19
URL: http://lillaemmasdagbok.com
Postat av: mamma och mormor

Exakt två sådanna vita backar som du vill ha under sängen har jag från boendet i sumpan, som till synes som nya. Markus kanske kan ta med dem i bilen när han kommer. Kram mamma

2011-02-14 @ 15:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0