2 av 5

Kommer lite efter med mina inlägg här. Kom hem trött efter en dag på jobb med huvudvärk igår. Mannen hade gjort hemlagad gryta med ris till middag och sedan var det en mamma här hemma som somnade redan klockan åtta. Skönt.




Blev lite shopping i förrgår. De sista som var tänkt denna månad. Här raggsockar som jag sökt efter länge men alltid varit slut i butik.



Varm mysig stickad tröja från Gina. REA fynd 49,-.



Äntligen är den "quiltade" jackan min. Denna gång i marinblått och brunt. Snyggt. Behövdes verkligen en till jacka i vår redan överfulla hall. Som jag längtar till våren när de flesta jackor och kappor får flytta ner i källaren.

Den här söndagen började vi tidigt. Ett resultat av sovtid igår. Nu ser liten på barn TV och vi äter frukost innan det är tid för en dag på jobb igen. Dag 3 av 5 denna gång. Känns att jag inte varit ledig två dagar i rad på länge nu. Ska bli skönt med lite vila på onsdag och torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0