3 år

Här sitter vi uppe mitt i natten. Blev som skrivet lite fel på tiderna här idag. Så kan det vara ibland. Det pratas mycket om den kommande 3 års dagen här hemma och jag som precis insett att vi kommer behöva inhandla i princip alla ytterkläder och skor som Liam har i ny storlek lägger in en önskan här på bloggen från oss föräldrar...

 


Vindfleece från Polarn och Pyret.


Skaljacka Polarn och Pyret.



Skalbyxor Polarn och Pyret.


Regnjacka Polarn och Pyret.



Regnbyxor Polarn och Pyret.



Gummistövlar Polarn och Pyret.


Gympaskor Adidas.

Polarn och Pyret gör verkligen de bästa ytterklädera. Liam har haft sina i stl 98 sedan första dagen på dagis. Nu gäller storlek 104 och marinblått. Skor kan vara lite svårt då de måste provas i butik men presentkort är också ett super bra alternativ. En sak är säker. Vi kommer bli fattiga i mars!


Kommentarer
Postat av: emelie&hugo + vilma

Jag fyndade skaljacka för 50% på PoP! Kika in å se om det finns några kvar,..



Kram!

2011-01-28 @ 10:32:01
Postat av: Jenny N

ja deras rea kan ju va värd en kik men jag hade osis iallafall denna gången:-( men sen brukar de skicka utn¨n form av kuping i början av var säsong om man e medlem, kan ju va bra vid sånna stora köp:-) 20% när jag köpte jacka + overall i vintras, ibland ska man ha tur;-) Kram på er!

2011-01-28 @ 19:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0