3 av 5

Gårdagen spenderades på jobb och kvällen med mannen min. Mina killar hade varit ute med farmor och farfar hela dagen. Liten hade inte sovit så vi lyckades natta redan innan Solsidan men somliga straffas snabbare än andra för sena kvällar med egentid. Idag tyckte Liam vi skulle stiga upp klockan fem. Hjälp. Jag är en trött mamma som ska orka hela dagen.

 



Vågen visar 8kg (!!!) minus. Stolt är jag. Tänk att jag lyckats styra om hela min kost till så mycket bättre. Har mer energi och ork. Viktminskningen är verkligen ett plus. Igår firade jag dock med en Kexchoklad till Solsidan tillsammans med ett kallt glas Pepsi Max. För det var jag värd.





Googlade (som vanligt) runt en del igår och måste tipsa er som väntar eller fått smått om dessa underbara ting från Frans and Friends. Finns i massor av olika figurer och former.



Började läsa Guccikrigen häromdagen och vart positivt överaskad. Återkommer med mer om boken senare.



Blev iallafall sent igår innan den här mamman släckte lampan och idag får jag ta till alla medel (Pepsi, Red Bull och god lunch) för att hålla mig vaken dag 4 av 5 på jobb.

GÄSP!


Kommentarer
Postat av: Linn Ekberg

Hej!



Vad kul att du hittat till vår butik och att du tycker om våra produkter. Sådant gör oss glada!



Ha en fortsatt bra dag.

Mvh

Linn

Frans & Friends

2011-02-10 @ 14:58:57
URL: http://www.fransandfriends.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0