4 av 5

Jag är SÅ otroligt trött men sitter uppe av ren vilja att få bara vara en stund. Promenad till jobb, jobb mellan 9.30-17.15 och sedan hem till en vild liten kille som varit hemma med pappa hela dagen. Blev lite lätt middag med rester från gårdagen och sedan ett härligt SPA.

 



Eller det hade varit underbart att få njuta underbara dofter OM inte en liten stått utanför badrummet och kallat på sin mamma.







Nej det blev inget SPA för L skulle pussla, pussla och pussla lite till och bara med sin mamma. Helt okey fram till Solsidan började. Då tyckte jag det var tid för barn att sova. Det tyckte inte barn. Klockan nio gjorde pappan ett försök till att få till lite egen tid här hemma men inte för nu hörde jag precis trippande små steg här.


Ja då var det morgon igen då. Fick liten till att sova till slut men oj vilken kamp. Var lika bra att natta sig själv tidigt också. Idag är dag 5 av 5 på jobb vilket innebär att jag är ledig imorgon men först en dag på jobb med chefen som kommer tillbaka idag. Min helt fantastiska chef. Tokigt men jag har saknat henne. Ses ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0