Baka Baka Liten Kaka

Idag fick jag sovmorgon till halv nio här hemma. Sedan såg vi på barn TV och åt frukost innan vi gjorde oss i ordning för att baka lite söndagsfika.
























Ta Da...

CHOKLADMUFFINS!!!

Mannen min har fått "fridag" idag som bestod av sovmorgon, fiske och fotbollsmatch.

Jag och Liam har sett på Lotta På Bråkmakaregatan i soffan tillsammans med våra nybakta muffins eller Liam åt medan jag satt brevid med avund i blicken och sug att stoppa i mig alltsammans med en gång MEN jag vet hur det blir så jag lät bli.

Efter att ha läst igenom hela biblioteket här hemma la vi oss för vila och när vi vaknade har vi pusslat, pärlat, ritat , byggt koja och badat liten.

Dagen middag blev enkel med fiskpinnar, mos och remoladsås.

Nu är det nedräkning inför premiären av Solsidan Del 2 här hemma.

Imorgon är det jobb igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0