Inventering

Då var det SLUT med sjukstugan eller nja inte riktigt kanske men jag smet iväg till jobb idag. Kunde inte hålla mig längre. Dessutom var det en stor dag i butiken med inventering och jag saknade tjejerna. 13 timmar gick fort när man är bortskämd med så härliga arbetskamrater som jag. Dessutom känns det inte helt fel att ta igen lite förlorad tid för att fylla på plånboken. Det behövs inför kommande vår.



Får sån lust att göra om och styra upp så fort solen skiner men vi har verkligen inget att fixa med här hemma längre. En affisch från Olle Eksell med de berömda Cacao Ögonen skulle dock piffa upp stämningen lite.




Body Lotion från Clean hos Eleven.se

Som jag ÄLSKAR når det blir vår och skämma bort kroppen med en rejäl kur med goa dofter.




House Of Philia

Min favoritbloggerska när det kommer till inredning har dukat så här fint till bords. Vaserna finns på Åhlens för 29;- stycket. Vår MYS.




Svenskt Tenn

Snyggt året runt. Kan inte få nog av elefanterna. Tips till alla er som väntar eller fått smått... denna passar även som skötväska.



IKEA

Tyvärr ÄLSKLING. Jag har den fortfarande på minnet. Mattan Valby från IKEA. Men jag LOVAR att inte köpa den för jag vet att du tycker den är HEMSK.

Den här dagen har gett mig energi. Som jag älskar att känna att jag gjort något bra av dagen. Nu är det sova som gäller igen för imorgon är det upp tidigt som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0