Victorias Secret

Måndag och en härlig start på en ny vecka. Tillbaka till jobb med goa arbetskamrater. Jag är verkligen bortskämd med att njuta av tiden på jobb. Sämre blir det inte när jag får komma hem till mina två älsklingar som väntar med middagen på bordet. Nu har vi diskat, duschat och nattat barn. Tid för lite egen tid i soffan innan läggdags.




Fick en trevlig överaskning idag. En av mina kollegor som varit i USA och handlat med sig en alldeles underbar body spray från Victorias Secret till mig.




Heidi Klum. En av Victoras Secret Models kända "änglar". Kvinnan är vacker i allt. Minns så väl en ELLE från 2003. Heidi i långt blont hår, solbrun hy i bikini och slitna jeans. Det var min målbild den sommaren och även om jag inte såg ut som Heidi var jag stolt över min kropp. Kanske kan jag bli det en dag igen. Jag vill inte bli pinn smal. Bara trivas och vara bekväm. Vågen min visade minus 6 kilo imorse. Jag är stolt över mig själv. Även om allt började av medecinska själ är det faktiskt jag som lagt om hela min kost till det bättre. Vi får väl se hur det fortsätter men jag har iallafall ingen tanke på att gå upp dem igen.




Super söt under från HM. Behöver uppdatera mina inför sommaren. Dessa står på önskelistan.

Imorgon tror jag ska försöka få undan lite städ här hemma under dagen. Vill verkligen städa sådär härligt vår rent. Skrubba hörn och sånt men jag tror jag väntar lite. Får bli en vanlig hederlig runda med dammsugaren. Skulle vara skönt att få det gjort så jag kan njuta onsdag den enda lediga dagen denna veckan!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vem har varit i USA? :) Ses imorgon!!

2011-01-18 @ 20:22:50
URL: http://ausas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0