Vila



Blir inte mycket till bloggande nu. Inte så mycket tid till någonting alls egentligen. Antingen är jag på jobb eller hemma och sover. Snart väntas semester och ingen längtar mer än jag. Under tiden försöker jag se det positiva i det jag faktiskt har. Ett underbart givande jobb som jag längtar till och en fantastisk man som ställer upp hemma med vår älskade son under tiden.



De senaste dagarna har skakat om vår värld. Tankarna går till våra vänner (och min familj) i Norge. Det är hemskt det som hänt och det är märkligt hur tiden fortsätter ticka när många oskyldigas liv har släckts. Jag ger Liam tonvis med kramar och vill skydda honom för alltid mot all ondska i världen.



Det känns yttligt att fortsätta skriva om vissa ting men samtidigt ska inte denna hemska händelse få stoppa oss från att leva. Iallafall lite nytt i Make Up Boxen inför semestern. Välbehövligt för en mamma med mörka ringar under ögonen.



Idag njuter jag en underbar ledig dag. Somnade nio igår och vaknade inte förrän halv elva imorse. Det har inte hänt sen långt innan Liam blev till. Har längtat efter denna dagen. Att bara få göra ingenting. Några timmar vaken tid och jag är redan rastlös. Tokigt hur vi människor fungerar.



Tvättmaskinerna är i full gång. Igår städade jag och höll ett litet hemmaSPA med bland annat en välbehövlig toning. Nu lockar sängen igen. Tror jag ska vila mig ytterligare en stund innan jag tar mig till Posten för att hämta ut ett litet HM paket. För det är jag verkligen värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0