Trasig



Aj, oj, aj, oj, AJ... vad jag är TRÖTT. Egentligen borde jag bara gå och lägga mig men det är så tråkigt att inte orka med lite egentid på kvällen. Dagarna bara springer förbi och som vanligt hänger jag inte riktigt med. Är det bara jag som känner mig otillräcklig ibland !?! Heltidsarbete plus mamma samt fru och mig själv. Det finns bara 24 timmar på ett dygn och mina räcker inte till.



Tur jag har min fin fina man som gör så mycket här hemma. Vill inte ens tänka på hur trött jag skulle vara utan honom. Dessutom delar han ut kramar, pussar och pepp. Det är min älskling det.



Mina underbara TVÅ. Önskar vi kunde vara tillsammans alltid. Istället får vi ta vara på den tid som vi har.



Igår insåg jag att jag på senaste tiden helt misskött mina husmors uppgifter. Skämt o sido. Det fanns ingen tid som passade vårt liv i tvättstugan så efter två dygn i samma sockor blev det till att mycket oekonomiskt köpa nya.



Om jag orkar ska jag se denna ikväll men det blir nog till att sova. Kanske lite Big Brother. Tror jag går sönder snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0