Blåbär

Fortfarande med huvudvärk. Arbetade hela dagen igår. Slutade med dunkande huvud i fosterställning ett mörkt rum resterande delen av kvällen. Mitt hopp låg i att få kontakt med min barnmorska idag men telefontiden var inställd. Tog istället en mindre plågsam promenad ner till Apoteket för råd. Blev dock inte så mycket klokare bara fattigare. Iallafall köpte jag hem järntabletter och håller tummarna för att imorgon få kontakt med min bm. Jag vill gärna att sjukvården ska kunna ge ett svar och meducin på det. Tyvärr vet jag sedan länge att ibland är det bara till att acceptera att vila är det som krävs. Nu vilar jag och dricker blåbärsoppa, fruktsoppa och äter kräm. Kan inte med mat. Dessutom inte att laga den. Från att ha ätit allt till inget. Nu är det bara enkelt som gäller. Ska försöka mig på fisk till middag ikväll. Vi får se om det passar bebis.



Denna veckan har jag sett fram till länge. Vi har nu nått fram till vecka 12 och risken för missfall minskar betydligt. Dessutom har jag även sett fram till 1a advent som infaller redan på söndag. Vi ska göra julefint både hemma och på jobb. Tur det är flera dagar kvar. Håll tummarna för att jag iallafall ska orka stå på benen!


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Grattis till vecka 12!!! :)

2011-11-21 @ 19:20:57
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Jenny N

Håller tummar o tår för att det är lite järn du behöver. o så klart behöver ju kroppen mer näring(mat) men inte så lätt o äta när man inte känner för mat:-( Krya på dig, vet ju hur de em huvudvärk from hell:-( kram kram

2011-11-22 @ 08:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0