Jul

Idag är en dag då jag inte kommit någon vart. Ioförsig har jag/vi både tvättat och handlat men därmellan har jag sovit. Som törnrosa. Varje steg har kännts tungt och jag har funnit mig själv anse mig vara värd ytterligare en liten paus. Sparade städet till imorgon då vi får middagsbesök av underbaraste L, H och L.



Kunde inte motstå nya Lantliv Jul & Pyssel. I år längtar jag riktigt efter att få pynta här hemma. Dock är jag glad över att vi beslutat oss för present stopp för vuxna. Vi ska bara ha det gott, umgås och äta.



På väg upp från tvättstugan idag kunde jag inte hålla mig från källarförrådet.



Två fyllda kassar med juleting och ändå finns där fortfarande lite kvar att ta upp. I år blir det inga nya inköp. Utöver julstjärnor då för våra tidigare har gått sönder.



Ljusslingor har jag året om här hemma. A tycker det hör julen till. Jag envisas med att det är mys.



Förra årets julgran. Är SÅ glad att vi investerade i en lite finare plastgran för så skönt det är att slippa alla barren i hela hemmet.

Nu är det tid för lite fredagsmys med familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0