Sängläge

Fortsätter med ännu ett spännande inlägg om min mycket händelserika vecka. Ironi. Iallafall har jag idag fått tag på en barnmorska (dock inte min egen eftersom de har ställt in sina tfntider två dagar i rad nu) som svarat mig att det inte är någon som helst fara att testa lite järntillskott för att se om det hjälper. Nu så gjort. Hoppas innerligt att det tillsammans med de senaste dygnens vila och lite hederliga Alvedon kan få mig på fötter igen. Idag har jag haft en hemsk yrsel och inte vågat mig på att gå några längre sträckor.



Som jag älskar vår lilla söta brevbärare som ofta levererar de även lite större paketen direkt i brevlådan istället för att vi ska behöva ta oss ända ner till Posten. Idag ville jag ge postis en extra kram för att ha lämnat mitt efterlängtade paket från Adlibris direkt hem. Nu har jag något att njuta av mellan sovstunderna.

För tillfället lyssnar jag på julmusik och gråter. Mycket hormoner. Det kommer bli en lång graviditet detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0