FrysaInHösten

TACK FÖR ERA KOMMENTARER IDAG... Det värmer och gör mig jätteglad och inspirerad att fortsätta skriva här till er.

Första dagen på jobb avklarad efter en veckas karantän här hemma på våran gata i stan. Skönt. Att göra något vettigt. Lite fart och fläd. Det gillar vi. Kylan därmot. Tidigt imorse och på väg hem. Den känns sådär. Tur jag plockade fram vinterkläderna i helgen. Nu är det tid för dem. Har ni inte laddat upp med extra lager ännu. Kommer här ett litet tips. Till stora och små.



Mössa och halskrage i vitt och svart till liten från FUB Oii Barnkläder



Matchande haldsuk till mamman från HM.







Favoritvantarna från Ester Elenora. Praktiskt, varmt och sött.

Nu bäddar jag ner mig under duntäcket i sköna sängen framför "Ensam Mamma Söker!".


Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

ÄLSKAR vantarna :-). Här är vi nu nog fullt utrustade för vintern... vill inte. Längtar redan till våren... men först 1-årskalas, jul/nyår och sedan 4-årskalas (galet!).



Kram och trevlig tisdag (Husfruarna, jippi!)

2011-10-11 @ 20:21:53
Postat av: Jenny N

Vilka fina vantar:-) Hoppas att allt är bra med er?!

Kommenterar nästa inlägg oxå här;-) Ikea shopping med lista är något jag oxå föredrar nu för tiden. Annars står man där så lätt o hade behövt ett mått eller nån detalj o så kan man inte handla klart. bättre då att ha planerat o få med sig rätt grejjer hem:-) sen att de oftast slinker med någon ytterligare sak behöver man ju inte tala högt om;-) Kram på dig!

2011-10-12 @ 08:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0