ÄppelMarknad

























Har haft en fantastisk helg men idag gick luften ur mig. Kryper in i mitt skal för en stund. Återkommer när den rätta känslan finns där. Efter att ha fotat bilar i full fart till min fotokurs kände jag att glädjen för det Manuella fick vila. Auto fick stå för inställningarna under senare delen av helgen. Tror dock jag lyckades. Få till det. Fånga bilen med fartränder. By the book. Det trista är. Att jag sitter och ser allt det negativa med mina bilder. Istället för kärleken. Precis som i livet. Får ni välja vad ni ser!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det är nog lätt att se det negativa, vänd på det och se att du faktiskt är under utbildning. Att inte lyckas få den perfekta bilden direkt är enligt min uppfattning en nödvändighet för att kunna se skillnaden mellan en sämre bild en bra bild och en perfekt bild. Det är ju så det sker en utveckling.

Kramis

2011-09-26 @ 10:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0