FotoAttSkrivaMedLjus

Som ni alla nu vet. Eftersom jag säkerligen tjatat ut ämnet. Startade min efterlängtade fotokurs igår. Den var om möjligt ännu mer intressant än vad jag föreställt mig. Min lärare brinner verkligen för foto. Fantastiskt att uppleva något helt nytt. Som jag känner igen mig i. Den där känslan. I en bild. Att det inte bara är jag. Som kryper runt på gator och torg. Med en kamera i handen. Kom hem fyllde med massor av ny energi. Kvällen blev sen. Morgonen ung. Nu kan jag ställa in manuellt. Nåt sådär. Jag är iallafall barnsligt stolt över mina bilder.










































Livet är så jäkla vackert!


Kommentarer
Postat av: Jenny N

Underbart Mikaela!

Underbara bilder men även underbart o känna känslan av att du verkligen hittat något du tycker är kul, glädjen smittar av sig:-):-) Fortsatt lycka till:-) Skickar soliga höst Kramar till dig från mig

2011-09-16 @ 10:06:42
Postat av: Emma

Vad duktig du är!!!! Men så har du ju ett himla bra motiv att fokusera på också... :) Är dock sååå less på nikons menyer att dom är så omständiga att ställa in allt manuellt när man vill ta bildern snabbt. Och så lite lathet såklart. Är också sugen på att gå nån fotokurs för det är ju så jäkla roligt!!!! Borde ju ha kvar alla böckerna från gymnasiet när jah läste foto i fyra år!?!?!

2011-09-16 @ 16:15:08
Postat av: mamma

Ja, det smittar av sig, din glädje för fina bilder. Är på gångoch fixar ordning en mängd bilder som är i oordning och ska sättas in i album. Har scannat in och fixat blandannat dina studentbilder, tar med när jag snart kommer.

2011-09-16 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0