FylldAvKänslor

Trött. Illamående. Yr. Inte gravid. Mår kasst bara. Varat ett tag nu. Suck. Måste. Ringa. Vårdcentralen. Ska bara. Göra. Lite. Annat. Först. Huvudvärk. Borde sova. Behöver bara lite tid för bara mig. Skaka av mig dagen. Innan en ny börjar. Hormonrubbningar. Deluxe. Ena sekunden på topp. För att sedan dala. Känner att det måste hända något på det personliga planet. Gå ner i vikt. Sluta med ting. Bli mer ekonomiskt. Först samla energi till detta. Vad ska det bli av mig?



Emma Hamberg och Anette Rosvall som tidigare skrivit Husmorsorna har nyligen gett ut sin andra kokbok tillsammans. Fredagsmys. Passande på en dag som denna. Bra recept. Underbara bilder och lättläst. Mysig helt enkelt. Ett tips.









Hämtade ut Liams vinteroverall på Posten. Det blev Mini Rodinis Livingstone Overall från Oii Barnkläder i stl 104/110. Har handlat en del ur Mini R`s sortiment tidigare och ger tummen upp för både design,pris och kvalitet.  
Pälsmössan kommer från älskade POP. Med rabattcheck blev den nästan gratis. Gillart.

¨

Bästa skivan nu. En present till mannen min. För att han är fantastisk.

Kanske de mest osammanhangade blogginlägget ever. Ja. Så blir det ibland. Kände bara för att skriva några rader. För mig. Till er.

Trevlig helg allihoppa!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

den Fredagsmysboken gillar jag med;) Lottar just nu ut den hos mig...Kram Johanna

2011-09-17 @ 18:30:35
URL: http://www.njutbarating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0