Att Kräkas På CupCakes

Ni som känner mig. Vet om min ironi. Ni andra får helt enkelt försöka förstå. Att jag helt enkelt inte är en såndär feelgood blogg. Iallafall inte på heltid. Jag älskar det vackra i livet. Och tycker man ska se ting positivt. Men ibland måste man faktiskt tillåta sig själv att känna att varje sekund i livet inte innebär nybakta cupcakes utan faktiskt kan vara ganska tunga. Det blir mycket bebis, hemmamys och barnrumsinredning här inne nu. MEN jag har faktiskt annat att komma med. Bara inte för stunden. Därför får ni se lite ytterligare. Av vad jag åstakommit de senaste månaderna. Utöver "den lilla" bedriften att växa en frisk bebis i magen.



Sötaste korgen till prinsessans ytterkläder. Från Udda Tina.



Moln. Från Gunilla Axen. Inköpta hos Sovtex.



Tada!

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej!



För det första, vad kul att du hittade min blogg och för det andra, vad roligt att du också bor i Lund. Eller vi bor i Dalby men det är ju nästan Lund ;-)



Grattis till blivande lilla bebis! Vad roligt med en liten tjej också. Vi har två pojkar ju också en liten tjej...mycket rosa haha.

Din blogg var också jättefin så den kommer läggas till i min "Läsa-blogg-mapp" i Iphonen :-)



Ha en fin dag! Vem vet, vi kanske ses i Lund.. ska in dit idag med Ella.



Carola

2012-04-17 @ 08:37:22
URL: http://www.flottforsmatt.blogspot.com
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Älskar Moln-lådorna! SÅ fina.

2012-04-17 @ 10:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0