Barnsligt

Har haft en underbar eftermiddag med besök av finaste Jenny. Är så glad att jag har dig vännen. Hoppas vi lyckas boka fika snart igen.

Eftermiddagen och kvällen har spenderats tillsammans med L. Kameran har fått vara oberörd idag. Tänkte istället tipsa er om lite barnrumsinredning. Inlägget om barnrum blir snart. Men eftersom några av er önskat.


Sötaste lilla rosa plåtpallen till prinsessrummet. Skulle klickat hem denna direkt om vi hade utrymmet. Tyvärr inte.



Nybadade bebisar är det mysigaste. Vi har haft stor användning av en babyhanduk till L och denna tyckte jag var så fin. Finns även med ljusblå text för den lilla prinsen.


Jag ÄLSKAR filtar. Speciellt när det kommer till babyfiltar och jag dessutom vet att de används mest hela tiden. Denna klassiska med virkad kant är underbar.

Bästa tipset till småbarnsföräldrar. Enkel förvaring till alla leksakerna. Låt barnen klara av städningen själva. Denna har vi till L:s utklädningskläder.


En tallrikshylla i baby-/barnrummet är dekorativ i sig. Dekorera med små detaljer ni vill plocka fram eller låt barnet själva vilka ting som symboliserar honom/henne.


Allt från ELLOS
Skynda fynda
Nu får ni 40% på valfri vara!

Kommentarer
Postat av: Emõke

härliga tips! Tallrikshylla i barnrum tycker jag är jätte fint :)

2012-04-18 @ 20:58:50
URL: http://prinsaroprinsessor.blogg.se/
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Kolla vilken fin!



http://www.hm.com/se/subdepartment/KIDS?Nr=90001#Nr=90001&size=100

2012-04-19 @ 07:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0