Beatrix Potter

Då var liten nattad. I brist på annat. Sitter jag och ser runt på internet. Ska försöka övertala mannen till lite kramar till BB. Om han inte somnar ifrån allt vill säga. Tänkte iallafall tipsa er om en butik. Som har farligt söta ting till de små. Dessutom många perfekta doppresenter. Dock tycker jag just presenter till dop inte behöver vara för alltid. Det är roligare om det är något barnet har användning för. Det är så många ting ändå som vi föräldrar ska klara av att balensera plånboken mellan. Så ett tips är att samla till en bra matstol ( Tripp Trapp), varför inte en tapet till barnrummet (Sandberg har SÅ fina) eller leksaker som gåstol, dockhus eller en gunghäst. Iallafall har ni som jag blivit tokiga i Peter Rabbit eller Pelle kanin som han heter på svenska (kärt barn har många namn!) tycker jag absolut ni ska se in hos FARMHOUSESHOP.












Tokigt hur man kan få habegär efter babyting som man förr i världen skulle fått lust på en drink på krogen. Jag kan knappast motiverat att vi behöver något speciellt till vår Filippa precis nu MEN högst upp på min önskelista till prinsessans födsel är absolut tyget längst ner på bild som påslakan. Ett tips är att sy baksidan i annan färg för att spara på meterpriset. "Ja vad är väl en bal på slottet!" Här sitter jag och drömmer igen. MEN erkänn att det är sött, sött och lite till sött. Bästa är att det passar både till flickor och pojkar då färgvalen nästan alltid står mellan blått, rosa och grönt!

Kommentarer
Postat av: Ida & Nike

Tack för tipset!



Jag blir precis osm du köptokig i dessa dagar och vill ha allt puttenuttit och rosa :)



KRAM till dig Mikaela



Ida & Nike

2012-04-14 @ 08:43:52
URL: http://gingerbreadhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0