Besatt

Då var det lördag igen. Veckorna verkligen springer fram. Dock känns det som att destu mer vi närmar oss BF ju längre tid är det kvar. När det är så nära inpå kan jag inte längre "tänka bort" det där som inte är möjligt just precis nu. Som att ge sig ut på en snabb promenad med musik i öronen och svettas ut sina känslor. Jag behöver det men för tillfället blir jag bara på dåligt humör av att röra mig eftersom det gör ONT.







Köpte dessa träningskläder från Gina Tricot innan graviditeten. De ligger så fint orörda i garderoben men snart så. Har aldrig haft sådan här lust till träning. Under graviditen med L var jag rätt överens med att jag gick upp i vikt och njöt lite av att unna mig det jag ville. Inte nu. Jag vill träna.

Mannen är på golftävling. Liam och jag väntar på besök. Playdate idag med kompis från dagis!

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Nybliven mamma ♥

Så fina träningskläder :)



Svar: Ja, vi ska ha dop i sommar :) Det ska bli så mysigt!



Kram ♥

2012-04-21 @ 16:47:23
URL: http://elingabriella.se
Postat av: S

Snygga träningskläder! Jag känner igen det där med att vara sjukt träningssugen. Längtar tills jag kan sätta igång på riktigt. :-)

2012-04-21 @ 18:29:31
URL: http://freefallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0