ButterFlies

G.O.D M.O.R.G.O.N
FREDAG!!!

Hoppas ni sovit gott. Idag har det dagen före helg och det ska bli härligt. I eftermiddag ska vi handla. Imorgon har vi inga direkta planer. Mannen ska på tävling så vi får se vad jag och L finner på. På söndag är jag bjuden på klädparty hos min fina vän Linnea och det ser jag verkligen fram till. Idag tänkte jag bege mig ut (!) en sväng. Har varit inne och vilat många dagar. Nu behöver jag en tur. Har rabattcheck både på HM och Åhlens. Gratis shopping är den bästa.



ETT TIPS.

Finaste gravida kreativa Carolina Gynning har designat sin egen smyckeskollektion. Du finner den HÄR.
Min favorit är fjärilsarmbandet i silver ovan!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra, i väntan på en liten kille.

Godmorgon :)



Vilken lyx att få mannen att baka. De skulle nog inte hända här hemma om jag inte ber på mina bara knän och ligger sängliggandes :P hehe. Kanske lika bra eftersom han är nog inte å bra på att baka.



Ha en trevlig helg :)

Kram

2012-04-20 @ 09:56:39
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0