Ett Godnatt Tips

Aj,aj... jag har fortfarande ONT och hoppas innerligt att mina värden ser bättre ut imorgon så vi kan fira påsken som planerat. Här hemma har vi i vart fall hunnit med att städa iordning. Lite påskfint ska det välan vara. Nu tänkte jag se "Född 2010!" och hoppas på att få sova hela natten efter Big Brother.



Ett tips till alla er föräldrar som fortfarande sitter brevid sängen tills ert/era barn somnat. Liam fick dessa sagor på CD i fyraårspresent och han älskar dem. Vi läser först en bok tillsammans sedan somnar L medan han kopplar av till Pettson, Karlsson eller Mamma Mu!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fy, stackare! Det är ju sååå jobbigt med UVI. Hade det jätteofta förr men har sluppit det på senare tid. För mig brukade tranbärsjuice i mängder lindra lite...



Så mysigt med gonatt-CD! Kanske kan bli nåt framtida till Malte. Han är en riktig liten gosis - tvärt emot Albin som endast somnar ensam och har så gjort sen han var 6 mån.



Massor av krya på dig kramar!

2012-04-04 @ 21:45:07
URL: http://minatvasmatroll.blogspot.com
Postat av: Frida

Smart tips! Håller tummarna för att du känner dig bättre snart. Kram!

2012-04-04 @ 22:02:54
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0