Fredag Den 13:e

Godmorgon underbara! Här är vi vakna sen en stund tillbaka. Måste bara skriva HJÄLP vad en graviditet påvekar drömmarna. Jag har den ena galnare drömmen efter varandra. Men varför är det även så att jag alltid vaknar när det är som bäst !?!







Har fått många frågor om jag kan tipsa om ting till barnrumsinredning. Lite "hur man ska tänka", vart man finner det bästa och vad som är onödigt/nödvändigt. Självklart vill jag hjälpa er med detta men känner att jag gärna samlar på mig några frågor som stöd till vad jag ska skriva om. Posta en kommentar i Filippas söta brevlåda från Bruka (L har en vit med silvertext och de är så praktiska att spara alla vykort etc i.) så ska jag försöka tipsa er så gott jag kan!

Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Å, älskar Brukalådorna! Vi har en grå med vit text hemma hos oss :-). Hugo har sina teckningar där i nu.



Jag vill gärna ha tips på nätbutiker, helst lite ovanliga och mindre där jag kan shoppa barninredning.



Själv tipsar jag om Änglatorp: http://anglatorp.jetshopmini.se/ där det bland annat finns massor av fina mössor!



Kram,

emelie

2012-04-13 @ 08:48:27
Postat av: Siri

Hej!

Ville bara lämna en liten hälsning då jag hittade hit från elingabriellas blogg. Jag är också en sthlmstjej som hamnat i Lund, har en liten kille på 15 mån och bor i centrum. Kanske ses vi i Stadsparken i vår?!

Kram från Siri

2012-04-13 @ 12:32:27
URL: http://Www.sirchen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0