Fynd

O va det var skönt att sova. Trisst men välbehövligt. För att hålla hela dagen. Nu väntar vi på mannen. Handling på stor Konsum står näst på tur. Tänkte bara visa er vad jag fann för mina rabattcheckar.







Kunde inte motstå denna från HM. Stl 2-4mån. Köper nästan bara "stort" till prinsessan om jag finner något nu. Är rädd vi inte kommer hinna använda allt då jag minns L som sprang igenom babyavdelningen.



Rosa trägaljar blev det från Åhlens. Någon som har tips på var man finner de bästa plastgaljarna till barngarderoben? De andra vita har jag köpt i affären när de hade tiokronorsmarknad men nu är de ur sortiment. De lila från Sprall i Stockholm men lite i dyraste laget för att handla flera av.



Ordning och reda. Nu längtar jag verkligen ihjäl mig. I butik såg jag ett par med en helt ny liten bebis. O hon var sååå liten och söt. Nu vill jag ha våran ut. På måndag är det tid för UL nummer två som är rutin i Skåne och sedan besök med spec. mödravården för kejsarsnittssamtal!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad spännande med ett ultraljud till. Hoppas att jag också får det när jag blir skåning :-)

2012-04-20 @ 16:22:38
URL: http://storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Jenny N

Hmm du skrev visserligen plastgalgar, emn annars har ikea söta fina i barnsize, http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60178769/ Sånna köpte jag till dottern när vi gjorde om garderoben o kompletterade med kjolhängare i samma stuk, dock lär de va för stora för F´s kläder än på ett atg då de e vuxen galgar o i största laget även för M.

Annars har jag köpt barnens platsgalgar oxå på ikea, blandade färger o inte jätte kul, men jag delade upp tjejfärger till ena o kill till andra;-)

Kram



ps, glöm inte kolla upp dag m mannen o svärmoren din;-)

2012-04-20 @ 16:36:04
Postat av: Frida

Åh, vilka fynd! Galgarna är ju underbara.



Håller tummarna inför besöken!

2012-04-20 @ 18:10:16
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Ullis

Vilka fina barngalgar i trä från Ikea som någon tipsade om, annars så har vi kört på Ikeas plastgalgar till barnen. Fina färger och bra pris :)

2012-04-20 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0