Gynning & Berg

Jag ber er. Har ni inte varit inne på TV4.se och sett "Samtalsterapi med Strömstedt och Berg". Gör det. Denna vecka gästar Carolina Gynning. Jag har precis sett avsnittet och skrattat ner mig själv. Vilka härliga människor de är. Som de säger i programmet "En vacker blombukett". Precis som mina vänner. Har alltid varit lyckligt lottad med vänner i livet som bjudit in till många skratt och självklart även tårar. Finns inget bättre än det där spontana bubblande skrattet. Fnittret som inte stannade kvar i högstadiet utan fortsatt att sprudla. Ni måste bara se. Och ni har väl inte missat att Gynning bloggar? En riktig insperationskälla är vad hon är!



Så jäkla snygg är hon också!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gillar verkligen Gynning! Vi får ju barn näääästan samtidigt men jag hade inte bytt. Nu vill jag banne mig ha ut vår lilltjej så om jag hade behövt vänta en månad till hade jag nog ruttnat. ;-)

2012-04-13 @ 07:35:04
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0