Hem Ljuva Hem

Trots att vi bestämde redan när vi vaknade och såg ut över ett regnigt Skåne imorse att vi skulle rulla mot staden direkt har det tagit många timmar innan vi är i fas. Packa, finna de borttappade skruvarna till babysängen, köra till kyrkan för att skriva ned tfn nummer till pastorsexpeditionen, till stugbyn för att finna information om sommarens öppetider osv. Då vi äntligen var inpackade i bilen var vi hungriga och avslutade påskhelgen med en fika. Efter en timme i bil var det tid för storhandling. Sedan hem för att packa upp alla ting. Ytterligare en timme innan maten stod på bordet. Jag är T.R.Ö.T.T. och har kommit fram till att det antagligen inte blir några fler turer för oss de kommande veckorna. Kalas, begravningar, besök, påsk och sjukdomar har tagit av alla krafter och jag måste samla på mig nya innan Filippan föds.



Nu vill jag bara vara med min lilla familj och mysa. Elefantfamiljen är Filippas. Det är snutte, skallra, speldosa, dinglis till bilen och söt elefant att mysa med. Allt från Teddykompaniet!

Kommentarer
Postat av: emelie med hugo&vilma

Ja, samla kraft är viktigt.



Jättefin familj - älskar teddykompaniet!



Kram,

emelie

2012-04-10 @ 08:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0