Underbara Emelie

Hemma från min tur till staden. Har ätit lite lunch och ska nu vila MEN först vill jag bara visa er vad min underbara bloggvän E skickat till oss.



Jag dööör SÅ söta ting.



Dessa fina har Emelies dotter Wilma haft.



Älskar`t.



Ljusgult är SÅ fint till sommaren.



Sparkdräkten längst ner på bild gick rakt hem i mitt hjärta.

Jag och Emelie startade läsa varandras bloggar då vi båda var gravida med våra pojkar födda 08. Tycker det är helt fantastiskt gulligt att vi fått dessa av Wilma.
TACK tack TACK tack TACK

Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Hihi, så lite så :-). De flesta plagg är från England också, så lilla F blir nog ensam om dessa plagg.



Ha en fin dag nu!



kram kram

2012-04-20 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0