Upptaget

Väntar i tfnkö. Kanske en av de tråkigaste ting man kan göra men ett måste. Har hunnit med att styra upp lite papper. När allt är oreda i huvudet blir det många listor. Sen blir jag stressad över listorna. Lustigt. Iallafall har jag förenklat dem en del nu. För att de inte ska kännas tunga. Mitt mål nu är att försöka ta tillvara på de här sista veckorna som gravid. Vill inte tänka tillbaka sedan att "jag hade kunnat vila". Städa, tvätta och andra måsten hjälper mannen och L till med när de kommer hem.





Appropå att vänta. Minns ni att jag klickade hem en ny hårtork för några veckor sedan då min dåvarande gav upp !?! Den här rosa saken blev det. Från Eleven.se som alltid leverar snabbt. Dock gör inte hårtorken det. Levererar. Vad kan man kräva av en resefläckt dock !?! Blir till att inhandla eller önska sig en bättre vid senare tillfälle. Under tiden får jag hålla till godo med denna som är helt okey för sitt ämnesområde men icke för stressad småbarnsmama som behöver bli klar för helst en kvart sedan. Söt förpackning dock!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma, matte och gravid med nr 2

Denna gång tycker jag att det är lite lättare att ta vara på tiden som gravid. Med första barnet längtade man så mycket och önskade hela tiden att den lilla ville komma ut NU NU NU! Men den här gången går tiden så fort ända, så jag bara njuter. Kram

2012-04-03 @ 10:32:41
URL: http://zaraholine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0