Vår Lilla Storebror

Vaknat efter några timmars vila. Tycker alltid man blir lite "mosig" av att sova mitt på dagen. Det är som svårt att bli människa igen. Nu när jag är höggravid är det dock ett måste med några timmars sömn så det får bli. Mina två försvann till golfbanan efter dagis. Själv tänkte jag ta en varm dusch. För att sedan starta upp fredagsmyset här hemma.











Sötaste, underbaraste och goaste LIAM. Här tränade vi bokstäverna häromdagen. Jag tycker du är så liten fortfarande. Lek medan du är barn. Men text vill du lära så vi hjälper dig. Hjärtat mitt svämmar över när du skriver ditt namn med de sötaste krumelurerna jag sett. Du är allt vi kunnat önska och mer!

Kommentarer
Postat av: Emõke

Åh jag som älskar att sova middag ;) Härliga bilder.



Önskar dig en fin fredagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0