Vecka32/33

Imorgon är det ny vecka igen. Ny vecka har det även blivit i graviditeten. Med Liam räknade jag dagar. Denna gång har jag ingen koll utan min gravidräknare här på bloggen.



Imorgon ska vi som skrivet få tjuvtitta på lillasyster. Ska bli riktigt spännande. Se om hon liknar storebror. Om hon är frisk. Hur mkt hon väger. Jag hoppas på att de har sagt fel hela tiden. Att hon faktiskt är en månad före och att vi måste boka kejsarsnitt nu, nu, NU. Men så är det inte. Det vet vi ju. Så vi får försöka njuta av tiden som är nu. Men vi längtar. Till dagen D.

Mannen är hemma från golfbanan och har lekt med L så jag har fått sova. Höll på att somna ståendes där ett tag. Ikväll blir det Gossip Girl, BB och så ska vi skriva ner våra funderingar inför mötet med spec.mödravården imorgon!

Kommentarer
Postat av: Frida

Håller tummarna! Det kommer att gå toppen!

2012-04-22 @ 19:51:10
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Jenny N

Ska tänka på er! Kram

2012-04-22 @ 20:30:34
Postat av: Pernilla

Lycka till idag! Kram!

2012-04-23 @ 07:32:58
URL: http://storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

All lycka till er idag <3!



kram kram

2012-04-23 @ 09:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0