Älskade Ungar

Med undantag för en tur till Apoteket i Kristianstad för att handla ny gumptermometer samt näsdroppar till F vart det en lugn dag hemma på landet igår. Liam spelade fotboll med A och jag sov med Filippa några timmar. Ibland krävs det bara det lilla för att barnen ska vara nöjda.
 
 
"Mamma. Får jag hålla henne!?!"
 
 
"Är hon vaken eller sover hon?"
 
 
Massor av pussar.
 
 
Operation napp.
 
 
"Min bebeis ska ligga hos mig när jag ser på Pettson!"
 
Filippa är fortfarande täppt i näsan men har ingen feber. Vi hoppas innerligt på att kunna resa iväg till mormor imorgon som planerat. Idag ska vi förhoppningsvis ta bort Liams gips!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Bara åk :-) Ingentings om inte finns i Stockholm, kan lika väl va förkyld där och mysa med mormor ;-) Vad mysigt! Hälsa henne så gott! Hälsa henne att det ska bli kul att träffas på dopet!!

Kramar Linn´ea

2012-08-02 @ 15:51:02
Postat av: Farmor Gun

SÅÅ VACKRA BARN NI HAR, VÄRLDENS FINASTE !
MAN BLIR SÅ LYCKLIG NÄR MAN TITTAR PÅ DINA FINA BILDER, MIKAELA.
KRAMAR TILL ER ALLA

2012-08-02 @ 16:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0