IKEAbesök

Efter dagis pysslade jag och L. Idag blev det pärlplatta. Cars. När A kom hem gjorde jag mig iordning. Kvällen har jag nämligen spenderat på IKEA med finaste Jenny. Riktigt behövligt att komma ifrån en liten stund. Dock blir det lite mer ting i vagnen när man har tid att vända och vrida. Eller från vanligheten hinner tänka efter.
 
Obligatoriskt.
Klassiskt.
Besticklådor till köket.
 
Piff till vardagsrumsbordet.
Matchar våra lakan.
Till Filippans månadsbild.
Till mina Olle Eksell ögon.
Till Liams ABC affisch som är specialbeställd och helt fantastiskt fin.
 
Vi får nock köpa ett hus snart ;)
 
NU är det tid att sova. Jag är så trött. Det är ju på kvällarna jag får bägge händerna fria och då är det lätt att stanna uppe liiite för länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny N

Tack själv finaste! Va jätte mysigt! Trots att jag glömde använda mitt tillgodokort från bytet hahah men de lär väl bli ikea fler gånger skulle jag tro;-) Hoppas det var ett lugn där hemma som mötte dig. Här va ganska lugnt först emn sen bröt helvetet ut i några timmar igen:-( Blir en dag hemma för oss 3 o vila vila vila på idag... KRAM

2012-08-31 @ 07:58:19
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

IKEA är så mysigt. Speciellt när man får händerna fria ;-) kram

Svar: Ja verkligen dock kostar det lite mer... MEN det är det värt! ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-08-31 @ 12:06:05
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Pernilla

Måste också försöka få till ett IKEA-besök snart! Ljus, servetter och annat smått saknas här i hemmet. Känner igen mig så väl i att vara trött men ändå vilja passa på när liten sover.. det är ju då man kan catcha upp på sina favoritbloggar, se ngn serie etc.. KRAM

Svar: Ja det är verkligen en chock med barn nummer ett hur lite tid man får som förälder eller känslan av att " jag vet aldrig hur lång tid jag har på mig!". Eftersom jag inte ammar och pappa är godkänd av Filippan har vi nu bestämt att jag ska få egentid här hemma tre timmar på helgen så jag kan få pyssla med mitt utan pip. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-08-31 @ 12:37:17
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0