Presenter

Å prinsessan fick SÅ mycket fina paketer i doppresent av vänner och familj.
 
 
Smyckesask med gunghäst från g.mormor.
 
 
Thomas Sabo "Lilla Kanin" av farmor & farfar.
 
 
Glittriga skor från farbror C & P.
 
 
Romantisk sparkdräkt från J & E.
 
 
Sylvanien Families från tant Åsa.
 
 
Muffins från L, S, E & A.
 
 
Prinsesstårta från S &N.
 
 
Mini Kånken i ROSA från morbror M & A.
 
 
Elefanter på hjul av morfar.
 
 
Album Ordning & Reda från morbror D & V.
 
 
Nallebjörn från mormor & D.
 
 
 
 
G. farmor, min morbror, g.farfar, As farbror och g.mormor med g.morfar valde att ge oss valfri gåva i form av papper i ett kuvert. De tre tingen ovan har jag valt ut till prinsessan. Utöver detta ska det bli ett sååå fint dockskåp och pengar på banken.
 
 
 
Såå många fiiina kort från alla våra underbara nära.
 
TACK allesammans för en helt fantastisk dag och för att ni finns för oss i livet. Vi älskar er!

Kommentarer
Postat av: Anna-Ellies mamma

Åh jag älskar Beatrix Potter, VAR har du hittat settet med mugg och tallrik??
:)

Svar: Jag fann den i en butik i stan som heter Harmoni barn.... förr hade de även hemsida och en butik i Malmö som jag dock inte vet om de har samma sortiment. Vet dock att Royal Design har något liknande. Kram Mikaela!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-08-23 @ 22:15:31
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0