Som En Virvelvind

Uppstigning 05.30
 
Mata barn, byta blöja, få lillan att sova, duscha, måla på sig ansiktet, på med kläderna, bebis vaknar, lite missnöjd, morgon bad, bebis nöjd, somnar om med pappa, jag packar ihopa väskorna, packar bilen,bokar tvättstugetid, slänger sopor, samlar ihopa kläderna som jag rensade ut till insamling i säckar, väckte familjen, gav F mat och L frukost, klädde på L, vattnade blommorna, drog ur elen, stängde fönstren, steriliserade flaskorna, de sista fick sin plats i skötväskan, borstade tänderna, toalettbesök, spännde fast barnen i bilen, kom iväg i tid för en gång skull, andades ut en sekund medan mannen la in kläderna till förhoppningsvis ett bättre öde än vår källare, kvart över nio gjorde jag med L entrè på stor Coop, handlade, mannen körde mig till doktorn, tog F och L med sig till BVC, jag hämtade ut ett paket med REA på Lindex, mötte upp A med barnen, rullade vidare till Veberöd, fikade med nybakta bullar med finaste familjen, innan vi tog oss vidare till landet, kompliterade skafferiet i närbutiken, bar in väskorna, packade upp och slutligen beställde hämtmat. Inget annat var att diskutera med de små som utöver allt detta även de haft sina behov och krävt sin tid under dagen. Nu är jag i total avsaknad av energi och bestämmer tidig nattning ikväll.
 
 
 
 
Måtten på BVC visade nästan fem kg och 56 cm kort. Läkarundersökningen hade gått toppen. Vår lilla flicka är preciiis som hon ska.
 
 
 
 
 
 
Finaste sparkdräkten från Mini A  är ett av de fynd jag gjort till Filippas garderob till hösten!

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Vilken dag! Hoppas du får mycket sömn i natt vännen.

2012-08-06 @ 22:28:35
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0