Buzzador

Det blev en bättre dag idag. Efter Apoteket och Posten mötte vi upp Emma med Ebbe för lite julklappsshopping. Det var snabbt avklarat och vi köpte med oss smörgåsar från Subway hem hit. Mycket skönare att kunna ha de små på lekmatta, i babysitter och i gåstol istället för i famnen på CafÈ balanserandes med mat och dryck i händerna. Efter jul tror jag vi ska prova oss på Öppna Förskolan här i närheten. Anpassa för de små, sångstund och prisvärd fika. Så mycket bättre. Efter Emma/Ebbe lunchen var det tid att hämta storebror på dagis. Idag tog vi även med en vän. Min eftermiddag har därav ägnats åt en hel del kojbygge och mellanmålsfix. Till middag blev det obligatoriskt tacos och efter lite familjetid med spel nattar mannen nu barnen. Jag har tagit en varm dusch och smörjt in mig i body lotion från Dove som jag fick i mitt paket som jag hämtade ut på Posten från Buzzador i eftermiddags. Nu är jag helt mjuk och len.
 
 

Vill DU också bli en Buzzador?

Som Buzzador får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner. I de flesta kampanjer får du även låta dina vänner prova..

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj varierar beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna och vilka kampanjer som kommer.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du information om kampanjen via email. Du väljer sedan själv om du vill vara med i kampanjen eller inte.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är hemmapavarangataistan): <a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=hemmapavarangataistan>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=hemmapavarangataistan</a> 

Du kan också skicka ett e-post meddelande med texten "SWEDEN hemmapavarangataistan"  till [email protected]” eller SMS:a "Buzzador hemmapavarangataistan" till 72323 så får du inloggningsuppgifter direkt. Vid första inloggningen får du komplettera din profil så att det går att välja ut rätt kampanjer för dig.

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken: <a href=http://www.buzzador.com/se?refstr=hemmapavarangataistan>http://www.buzzador.com/se?refstr=hemmapavarangataistan</a>

Nu ser jag fram till en mysig helg med familjen. Imorgon blir det pulkaåkning, julbak och så ska vi klä granen. Längtar!


Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Hej tjejen! Jag är också med och buzzar för Dove (fick mitt paket häromdagen) men jag är nybörjare på det här och vet inte riktigt hur jag ska göra. Ska jag göra nåt inne på Buzzadors hemsida? Vad ska jag göra med de små etiketterna som låg i paketet? Du verkar ju haj på det här och kanske kan förklara, hihi. Kram!!

Svar: Jag är med nybörjare... På Buzzadors hemsida ska du skicka in olika rapporter... blixtrapporter för när du "buzzar" via blogg, Facebook eller vänner. Och en slutrapport när du Buzzat klart. De små lapparna ska du lämna ut med proven. Dina vänner ska sedan gå in via länk och skriva in sin kod för att svara på några frågor om produkten. Har säkert missat ngt men tror jag gjort det korrekt ;) KRAM och Lycka Till!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-12-08 @ 12:12:33
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: Josephine Einarsson

Tycker din blogg är fin!

Svar: Tack sötaste!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-12-08 @ 22:09:07
URL: http://photomemorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0