Check

Sista dagen av helgen bara försvann. Av härliga stunder dock. Vi åt lunch tillsammans med Linn, Henrik och Leia. Barnen lekte. Tror jag dog lite inombords när de gick tillsammans med sin bebis i dockvagnen, hade picknick under bordet och stängde in sig själva i Leias rum. De är SÅ söta tillsammans. Inte underligt att Liam vill gifta sig med Leia när han blir stor. Dock eftersom han inte kan gifta sig med mamma, pappa eller Filippa som förstahandsval ;)

Eftermiddagen spenderades på Coop med storhandling. Kvällen ägnade vi åt att ordna med överaskningsfest för farfar/svärfar som fyllde hela 60år igår. Det blev riktigt lyckat och vi stannade uppe sent. Vilket kändes idag. När klockan ringde tidigt. För läkarbesök. Och tvättstuga. Därmellan hann jag in på stor ICAN för att komplettera lite skurmopp, ansiktsrengöring och andra ting. Fann erbjudande på Avents flaskor till liten och tänkte att jag passar på. Vi hade alltid Br Brown till L men har fått höra att dessa har samma funktion fast är enklare att rengöra. Någon som har erfarenheter kring det? Kanske blir en eller annan DR Brown med. De går ju åt en del. Flaskor och nappar. Är ju ioförsig inte säkert att de gillas av Filippan men skönt att ha hemma om behovet finns. Några söta babynappar fick följa med hem i farten.





Då kan vi bocka av ännu några ting från listan och dessutom denna måndagen som börjar gå till sitt slut. Jag sitter utslagen i soffan, har tänt ljus och tänkte mig en TVkväll!

Kommentarer
Postat av: emelie med hugo&vilma

Vi har avent till Hugo och haft sedan han var liten - ingen annan har fungerat. Jag har även haft Avents amningspump som är suverän! Vilma dock tog ingen flaska alls i början... Inte förrän hon var kanske 8 mån började hon med välling, och då ville hon bara ha Eska.

http://vartmirakel.blogspot.com/2011/08/vilma-8-manader.html



Den här tävlingen måste ju du vara med i:

http://www.ellos.se/cv/1-Hem/_/N-1z141xeZf84Z1z125wh?&extcmp=SE_FB_HEM



KRAM

2012-02-28 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0