Lexington

Håller mig vaken genom att visa er några valda bilder ur Lexington 2012 vår och sommar katalog. Är sjukligt trött idag. Luften gick ur mig igår och inatt har jag drömmt om möjligt ännu mer än tidigare. Idag lyser iallfall solen. Dock är det minusgrader ute och inget vidare promenad väder. Får se vad vi hittar på i helgen. En tur till Postkontoret står på listan. För att hämta ut ett paket med tyg till Filippas ting. Försöker träna upp mig på att tänka. Steg för steg. Men blir mest trött. Irriterad. Iallafall ska jag vid ork försöka knåpa samman lite rak söm och zick zack.











Längtar ihjäl mig efter värmen. Jag vill kunna sitta ute i solen. Få ny energi!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Så roligt att du tittat in hos mig! Klart du får sno det :-) Trevlig helg! Kramar

2012-02-03 @ 20:08:25
URL: http://minatvasmatroll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0