Tjock

Kan det vara så att liten i magen är i någon slags växtfas för tillfället. Att det är därför jag mår så illa? Den senaste veckan har jag som skrivet sagt "hej då" till att sova på magen, jag känner verkligen bebis rörelser där inne och allt känns minst sagt packat. Att äta utan att ta ordentliga andningspauser är att glömma. Tror vi kämpar på en ytterligare 4kilos bebis här. Frågan är bara. Hur ska hon få plats 15 veckor till? Minns aldrig att det var så här tungt med Liam. O andra sidan. Var jag inte lika tung. Inte alls faktiskt. Ni behöver inte kommentera på det. Bara konstatera. Att jag kommer spricka snart!


Kommentarer
Postat av: Frida

Än så länge kan jag ligga på mage med en kudde som stöd, är tacksam för det! Jag vägde 4.2, ska bli spännande och se vad vår plutt väger!



Ska på ett tillväxtul i v. 32 eftersom blodtrycket är högt.

2012-02-25 @ 21:59:02
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Frida

Varför blir det KS?



Magen växer låååångsamt. Märker du skillnad på magen på första och andra grav?

2012-02-25 @ 22:05:18
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0