3NyanserAvRosa

Om vi hade fått en dotter för fyra år sedan tror jag det hade blivit en alldeles för hög dos av rosa här hemma. Eller jag vet att det skulle blitt så. Tror mannen skulle kännt sig lite övergiven och vilse i det hela. Tur var iallafall att vi fick en son och att min rosa period för länge sedan är över. Det kan lätt bli lite för mycket med mamma/dotter i ROSA annars. Dock funderar jag på ett nytt lack till sommaren. Har svårt för de lite ljusare färgerna men ljust dessa är klassiska. Någon fransk manikyr lär det ju inte hinnas med ;)







Essie`s nagellack finns bland annat att köpa hos Eleven.se. Fina färger till bra priser och super i kvalitet!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Så underbart nagellack som sitter som berget! Älskar de rosa nyanserna!

2012-06-27 @ 08:48:06
URL: http://alotlikelove.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0