Himla

Har tagit mig iväg på en liten promenad idag. För att posta ett tygprov till mamma. Vi har nämligen önskat oss att hon ska sy ett "babynest" och en lekfilt av ett fint tyg från Panduro. Hämtade även ut vår nya matta till vardagsrummet från Himla. Köpte den via Ellos som alltid har bra rabatter. Det blev genast lite mer vår här hemma med lite mer ljusa färger. Nu längtar vi bara efter lite vårsol. Idag är dystert.







Svårt att få till fina bilder utan hjälp med ljus utifrån. Nu tror jag jag ska lägga mig och vila en stund innan eftermiddagen drar igång här hemma!


Kommentarer
Postat av: Frida

Superfin!

2012-01-21 @ 15:06:55
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0